divendres, 18 d’octubre del 2013

Jo no vull ser GRAN

Sempre ens pregunten: I tu? Què vols ser de gran? La majoria quan som petits sabem què serem de grans: metges, mestres, veterinaris, bomber, policia, etc. Però fer-nos grans comporta moltes coses com responsabilitats, serietat, feina... La gent només pensa en guanyar diners, diners i més diners, no pensen en un altre cosa i sempre estan esperant els quinze dies de vacances per deixar de banda l'estrès per uns dies. Després de les vacances torna la rutina i només pensem: quants dies queden per fer vacances? Sempre ens queixem i no gaudim de la vida, ens passem 350 dies pensant en les vacances. 
Jo de petita tenia molt clar que volia ser mestra, però quan et fas més gran te'n adones realment el que vols fer, jo sóc una educadora social en procés, però sobre tot el que vull ser de gran és poder tenir més temps per a la meva família i no pensar només en la feina.
És per això que us deixo aquest vídeo perquè reflexa molt bé les idees que passen pel cap a un nen quan li pregunten què vol ser de gran. Espero que us agradi, a mi m'encanta!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada